Winkelmand

Klacht

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar bent u dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?

We lossen uw klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer u contact opneemt met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, WhatsApp en e-mail.

Bent u niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf ons een brief. U kunt deze e-mailen (contact@comfortadvies.nl) of een per post versturen naar onderstaande adres. Binnen 5 werkdagen heeft u antwoord.

ComfortAdvies, T.a.v. klantenservice, Postbus 1120, 3800BC Amersfoort.

Heeft ook Guido u niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kunt u natuurlijk altijd nog uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Gratis verzending

Bij bestellingen vanaf € 75,-

Eenvoudig ruilen & retour

14 dagen, niet goed = geld terug

Levering in NL & België

Wij gaan de grens over

100% veilig

iDeal / Billink / Creditcard

De waardering van www.comfortadvies.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.0/10 gebaseerd op 58 reviews.