Klantenservice
Wij helpen u graag verder.
Eenvoudig en snel
Bestellen
Op deze website kunt u vrijwel ons complete assortiment aan producten en diensten vinden. Wanneer u hier een product tegen komt dat voldoet aan de door u gestelde eisen kunt u deze direct in uw winkelmand plaatsen door op de productpagina te klikken op de groene knop “In winkelmand”. Wanneer het product succesvol is toegevoegd aan uw winkelmand krijgt u direct de volledige inhoud van uw winkelmand in beeld. Wilt u nog een product toevoegen in uw winkelmand? Klikt u dan op de knop “Verder Winkelen” welke linksonder aan de lijst van producten in beeld staat.
Wanneer u verder winkelt op onze website kunt u altijd weer terug naar uw winkelmand door rechts bovenin beeld te klikken op “Winkelmand”.
Bent u tevreden met de inhoud van uw winkelmand? Klikt u dan op de groene knop “Bestelling afrekenen”. In dit nieuwe scherm vragen wij u om het verzendadres, tevens het factuuradres. Aan de rechterkant ziet u nogmaals de complete inhoud van uw winkelmand in beeld. Hier kunt u ook de gewenste verzendmethode en betaalmethode kiezen.
Heeft u al uw gegevens ingevuld en een keuze gemaakt in de manier van verzending en betaling? Dan kunt u uw bestelling definitief maken door te klikken op de groene knop “Bestelling plaatsen”.
Denkt u na het lezen van bovenstaande informatie dat dit voor u te lastig is? Dan kunt u ons ook gewoon bellen. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 085 – 8770099. Wij kennen geen keuzemenu of wachtrijen, u krijgt altijd iemand aan de telefoon die u direct verder kan helpen.
Wanneer u bijvoorbeeld niet goed in staat bent om te reizen en een van onze producten eerst wilt zien of proberen, kunt u een afspraak maken met een van onze adviseurs. Op afspraak komt onze adviseur dan bij u thuis met de door u gewenste producten. Uiteraard helpt onze adviseur u graag bij het maken van de juiste keuze. Deze service is helaas niet voor al onze producten beschikbaar. Belt u om te informeren naar de mogelijkheden met 085 – 8770099.
Hoe komt het pakketje bij mij thuis?
Verzending & bezorging
Na ontvangst van uw bestelling zullen wij deze z.s.m. uitleveren. Veel van de aangeboden producten kunnen wij u leveren uit eigen voorraad en zijn dan ook binnen 2 tot 5 werkdagen bij u in huis. Heeft u gekozen voor onze installatie & montage service dan zal er contact met u worden opgenomen om een afspraak met u in te plannen.
Voor bestellingen boven de € 75,- incl. BTW berekenen wij binnen Nederland geen verzendkosten. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde hanteren wij een vaste prijs van € 4,99.
ComfortAdvies.nl heeft 95% van alle aangeboden producten in eigen voorraad, hierdoor kunnen wij doorgaans snel de bestelde producten bij u thuis laten bezorgen. Hiervoor werken wij samen met diverse pakketdiensten, wij versturen met standaard met PostNL. Misschien bent u niet altijd thuis, uw pakketje zal dan standaard de volgende dag nogmaals worden aangeboden. Bent u wederom niet thuis dan kunt u uw bestelling afhalen bij een pakketpunt in uw buurt. Volg uw pakket of aangetekende brief op elk moment. Track & Trace is een handige manier om uw zending met barcode online te volgen. Het enige wat u nodig heeft is de barcode en de postcode van u als ontvanger. Ook als verzender volgt u uw zending eenvoudig online of met de PostNL App. De barcode begint altijd met 3S of KG. Hoe werkt het? Zodra u een barcode heeft, kunt u de zending online volgen of met de PostNL App. Als de dag waarop wij de zending aanbieden bekend is, tonen we deze dag. Ook geven we aan hoe laat we de zending bezorgen (indien mogelijk). U volgt uw zending eenvoudig online in vier stappen:
- Zorg dat u de barcode van uw zending bij de hand heeft. U vindt die code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de online winkel waar u een aankoop hebt gedaan.
- Vul de barcode in. Dit nummer begint meestal met ‘3S’ of ‘2S’ en bevat verder een combinatie van cijfers en letters. Typ de barcode in zonder spaties.
- Vul de postcode van de ontvanger in.
- Klik op ‘Zoeken’. De informatie over de locatie van uw zending verschijnt nu op uw scherm.
Bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? Dan proberen wij het standaard af te leveren bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen. U heeft de keuze uit één van de volgende opties:
- Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
- Maandag t/m vrijdagavond bij u thuis* tussen 18.00 en 22.00 uur (1,95 euro).
- Bij één van de 2.600 PostNL-locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
- Bij PostNL-locaties waar u het pakket vanaf 9.00 uur de volgende dag ophaalt (1,95 euro).
*Uitgezonderd enkele postcodegebieden. (Voor meer informatie zie www.postnl.nl)
Oei, laten we dat snel oplossen
Garantie & reparatie
Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan heeft u recht op wettelijke garantie: de verkoper of fabrikant moet het product repareren of vervangen. U heeft wettelijk recht op een deugdelijk (goed) product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die u ervan mag hebben. Gaat het product in die periode stuk of is er iets mis mee, dan heeft u recht op gratis reparatie of vervanging. U moet het product wel normaal gebruikt hebben. Wat u van een product mag verwachten hangt van meerdere factoren af, zoals:
- de prijs van het product
- met merk (een A-merk of merkloos)
- de beloften van de verkoper of de reclame
De eerste 6 maanden na aankoop maakt de wet het u gemakkelijk; als het product stuk gaat of als er iets mis mee is, hoeft u niet zelf te bewijzen dat u het normaal gebruikt heeft. De bewijstlast ligt bij de verkoper. U heeft dus recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het product verkeerd gebruikt hebt. Na deze periode van 6 maanden moet u kunnen aantonen dat u het product normaal gebruikt heeft. Maar ook na die periode heeft u recht op een goed product. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Voor garantie geldt, dat als een product tijdens de garantieperiode wordt gerepareerd of vervangen, de garantie niet opnieuw ingaat. Koopt u dus een telefoon met 2 jaar fabrieksgarantie en wordt het toestel na één jaar vervangen omdat het kapot is, dan heeft u op uw nieuwe nog één jaar fabrieksgarantie.
Een orderbon of kassabon is niet altijd nodig. U moet wel kunnen bewijzen dat u het product bij ons heeft gekocht, bijvoorbeeld door een bankafschrift of door een mail vanuit onze webwinkel.
Niet gevonden wat u zocht?
Retour & ruilen
Is uw bestelling niet naar wens? Jammer, maar dat kan gebeuren. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u (of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is) het product fysiek in bezit krijgt of de dienst heeft gekocht. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Retouradres:
ComfortAdvies, RET + ordernummer, Postbus 1120, 3800BC Amersfoort.
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten voor de producten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt, worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de producten heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de producten onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de producten terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
LET OP: De kosten voor de retourzending van de producten zijn voor eigen rekening en worden achteraf ingehouden indien u via Sendcloud een retourlabel heeft ontvangen. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.
Voor abonnementen en montage- en installatiediensten geldt ook dat deze herroepen kunnen worden volgens bovenstaande wijze, binnen 14 dagen nadat het abonnement of de dienst is gekocht. Indien er sprake is van een combinatie van koop en dienst (bijvoorbeeld een pc met een abonnement of installatie), dan heeft u na ontvangst van het product 14 dagen om beide te herroepen. U bent alleen gehouden de eventuele abonnementskosten te betalen voor de dienst tot het moment van ontbinding.
Voor onze montage- en installatiediensten die binnen de bedenktijd van 14 kalenderdagen volledig zijn uitgevoerd, geldt dat deze zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Deze uitzondering geldt alleen indien de dienst van start is gegaan met uitdrukkelijke instemming van de consument die hierbij verklaard heeft afstand te doen van zijn herroepingsrecht. U wordt hier in ons bestelproces ook op gewezen.
Heeft u de bestelling via PostNL of DPD ontvangen? Dan kunt u de retour zending bij ons aanmelden via ons retourportaal in samenwerking met SendCloud. U ontvangt van Sendcloud een verzendlabel waarmee uw uw pakket kan terugsturen naar ComfortAdvies. Plak dit etiket op de doos/zak en breng het naar een postkantoor bij u in de buurt. Vergeet niet om ook het retourformulier bij uw retourzending toe te voegen. Wij hanteren een tarief van € 5,95 per retourzending.
Werkt retourneren via bovenstaande link niet? Neem dan even telefonisch contact met ons op :-).
Uitleg over retourportaal
Hoe meld ik mijn retour aan via het retourportaal?
- Bij de eerste stap dient u uw postcode en pakketnummer in te voeren. Het pakketnummer vindt u in de e-mail die u kreeg waarin stond dat jouw bestelling verzonden was. Daarnaast kunt u het pakketnummer ook vinden op het verzendlabel waarmee uw bestelling is verzonden. Het pakketnummer herkent u aan de code, deze begint met 3SYZ.
- Vervolgens vragen wij u om bij de tweede stap de reden van retour op te geven samen met uw telefoonnummer. U kunt hierbij ook nog een eventuele opmerking plaatsen.
- Bij de derde stap kunt u een PostNL locatie kiezen in uw eigen buurt waar u het pakketje wilt inleveren.
- Bij de vierde en vijfde stap worden alle gegevens gecontroleerd en kunt u uw retourlabel uitprinten.
Wilt u liever zelf uw pakketje retour sturen? Dat mag natuurlijk ook. Dat kan bijvoorbeeld via PostNL pakketpost (€ 6,95). Gebruikt u dan dit adres: ComfortAdvies, o.v.v. uw ordernummer, Postbus 1120, 3800BC Amersfoort.
Vermeld altijd duidelijk dat u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht.
LET OP: Zorg dat u het verzendbewijs incl. track & trace code bewaard tot wij uw retour hebben behandeld. Wij zijn niet verantwoordelijk voor uw retourzending.
De keuze is reuze
Betaling
Alle op onze website vermelde prijzen zijn inclusief BTW tenzij nadrukkelijk anders vermeld.
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Onze animatie laat u snel zien wat iDEAL precies is. iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere online betaalmethoden:
- iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
- Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
- U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
- iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
- U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling is meteen zichtbaar in uw rekeningoverzicht.
Maakt u nog geen gebruik van internetbankieren dan kunt u voor de deze betaalmethode kiezen, wij verzenden uw bestelling dan na ontvangst van uw betaling. Voor de verwerking van een overschrijving zijn bij de bank doorgaans enkele werkdagen nodig. Uw bestelling kan hierdoor iets langer op zich laten wachten.
Naam: ComfortAdvies* te Amersfoort
IBAN: NL06 ABNA 0616 0993 47
BIC: ABNANL2A
Wanneer u kiest voor de betaaloptie ‘Billink – Achteraf betalen’, zal Billink uw gegevens direct controleren op kredietwaardigheid. Indien u niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heeft u direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. In het geval u wel bent toegelaten zal uw bestelling worden geaccepteerd en zo spoedig mogelijk bezorgd. U ontvangt vanuit ComfortAdvies de bestelde producten en vanuit Billink een factuur per e-mail. U dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen. De extra kosten voor deze betaalmethode bedragen € 1,00 (incl. btw).
De voordelen van achteraf betalen
- Eenvoudig online bestellen
- Niet meer wachten op retourgeld
- Betaal enkel voor het product dat u wilt houden
- Nooit meer op zoek naar uw random reader (betaalkastje)
- Makkelijk wanneer u even geen geld heeft
- U weet zeker dat de webshop betrouwbaar is
- Bestellimiet voor deze betaalmethode is maximaal € 250,- incl. BTW.
PayPal biedt kopers aankoopbescherming. Deze bescherming geldt voor: niet ontvangen producten, tijdens de verzending beschadigde producten en producten die sterk afwijken van de omschrijving. Bijvoorbeeld:
- In de aanbieding stond ‘nieuw’, maar het product is gebruikt.
- Onderdelen of functies ontbreken en dit was niet gemeld.
- Je hebt 3 producten besteld, maar er slechts 2 ontvangen.
- Je ontvangt een heel ander product dan je hebt besteld.
Een verkoper moet een product traceerbaar verzenden, anders kan de koper gemakkelijk terugbetaling eisen bij niet ontvangst (via een claim). Voor bewijs van levering is geen handtekening vereist.
Bij betaling van uw bestelling per creditcard wordt u via onze – met SSL-beveiligde – verbindingen naar het speciale betaalmenu geleid. Bij het betalen per creditcard wordt er altijd gevraagd om de CVC2-code. Dit zijn de laatste 3 cijfers van het nummer dat achterop uw creditcard staat. Deze code wordt gevraagd om er zeker van te zijn dat de creditcard waarmee u wilt betalen ook daadwerkelijk in uw bezit is. Bovendien worden uw creditcard gegevens nergens opgeslagen – via het betaalmenu wordt er rechtstreeks met de creditcard maatschappijen gecommuniceerd, en wordt het totaalbedrag van uw bestelling direct ten laste van uw creditcard gebracht. De creditcard gegevens komen nooit in ons bezit.
Wanneer je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaal je dus achteraf.
Bancontact is de Belgische marktleider in elektronische betalingen. Omdat Bancontact meer doet dan alleen online betalingen, maar bijvoorbeeld ook pintransacties in winkels, is het een vertrouwde naam in België als het om betalen gaat. Voorheen was Bancontact ook bekend als Mister Cash.
Met de KBC/CBC-betaalknop kunnen klanten van de Belgische banken KBC en CBC eenvoudig online betalen. KBC richt zich op het Vlaamstalige deel van België, CBC daarentegen, is volledig Franstalig. Beide banken bieden in feite dezelfde betaalknop aan, maar net met een andere naam. Belangrijk om te weten is wel dat klanten van KBC niet kunnen betalen met de CBC-betaalknop en andersom. De techniek achter beide betaalknoppen werkt echter exact hetzelfde, vandaar dat we ervoor hebben gekozen om dit te aan te bieden als één betaalmethode.
Via de KBC/CBC-betaalnop kunnen klanten van beide banken hun online aankopen eenvoudig betalen via hun vertrouwde online bankomgeving. De betaling wordt direct verwerkt. De KBC/CBC-betaalkop is een populaire betaalmethode in België, net als Bancontact, creditcard en Belfius Direct Net (tevens een betaalknop).